Martijn Huijsmans

28 jaar

Leiderdorp

Privé

Martijn Huijsmans is geboren in Leidschendam, maar is opgegroeid in Leiderdorp. Sinds 1992 woont hij in Leiderdorp.

Professie

Martijn heeft een bachelor Bedrijfskunde en master Finance behaald aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Na zijn studie heeft hij zijn eerste werkervaring opgedaan bij een pensioenuitvoerder en een accountancykantoor. Momenteel is hij werkzaam als Financial Controller bij KPN en maakt hij daar ook deel uit van het talentprogramma.

Hobby’s

Sport is zijn grote hobby. Martijn is al twintig jaar lid van voetbalclub RCL, daarnaast is hij regelmatig aan het fitnessen. Verder houdt hij van reizen, muziek luisteren en het kijken van series.

D66

Sinds 2014 is Martijn lid van D66. Onlangs is hij actief geworden binnen de partij als burgerraadslid. Met zijn financiële kennis en enthousiasme hoopt hij de komende jaren zijn steentje te kunnen bijdragen om van Leiderdorp een nog fijnere woonplaats te maken.

Motivatie voor D66

De progressieve en liberale inborst van de partij spreken Martijn zeer aan. Vrijheid en verdraagzaamheid zijn voor Martijn een groot goed. Daarnaast vindt hij het belangrijk dat de partij openstaat voor nieuwe en frisse ideeën, dit in tegenstelling tot de ‘traditionele’ partijen die vaak op ideologische clichés terugvallen. Martijn is voorstander van een genuanceerd en goed onderbouwd verhaal, waarbij de belangen van alle burgers in acht worden genomen.

Meer van Martijn Huijsmans